Marvelous “Megazine Mashup”

De naar mijn mening geweldige Britse kunstenares Hattie Stewart heeft verschillende omslagen van tijdschriften bewerkt. Ze tilt haar liefde voor de wereld van de prints naar een hoger niveau. Haar “Megazine Mashup” inspireert mij omdat grafisch ontwerpen één van mijn favoriete bezigheden is. Onze internationale beroemdheden worden geterroriseerd door de speelse vormen. Ik vind het cool dat zij het huidige modebeeld “beklad”. De brutale prints zien er dreigend uit door geïllustreerde tranen en botten en er wordt veelvuldig gebruik gemaakt van de kleur zwart. Tegelijkertijd vind ik de prints (mede door de contrasterende kleuren) ook speels.

 

 

 

 

 

 

More fun at www.hattiestewart.com

Bron: http://prote.in/feed/2012/02/hattie-stewarts-magazine-mashup

Geef een reactie

