Street art stays

Een vorm van kunst; street art. Street art komt voort uit (het vind ik inmiddels achterhaalde en “saaie”) graffiti. Ik vind street art echt een versiering en vooral verrijking van steden. Het is inmiddels al even upcoming, maar ik merk dat ik er nu zelf ook meer op let. De laatste tijd zie ik dan ook steeds vaker mooie of goede street art. Met goede street art bedoel ik de kunstwerken waar echt een boodschap achter zit. Ik vind dat artiest Banksy dé voorloper is van goede boodschappen in street art, let’s have a look:

 

 

 

 

 

Check ook eens deze site, het walhalla voor mensen die net als mij van street art houden.

Geef een reactie

